افزایش سئو سایت در گوگل 20 تکنیک برتر

به نتیجه رسیدن سئو شبیه موفقیت در یک ماراتن طولانی که نیاز به برنامه ریزی و تنظیم یک استراتژی سئوی برنده و صبر کافی دارد. ایندکس کردن صفحات توسط گوگل زمانبر است و رسیدن به رتبه بالا ممکن است هفته‌ها یا ماه‌ها طول بکشد. سئو و بهینه سازی وب سایت یک فرآیند ادامه دار هست و نباید متوقف شود. به بخشی از فضای صفحه وب که در نگاه اول بعد از لود شدن صفحه و قبل از اینکه کاربر صفحه را به سمت پایین اسکرول کند نمایش داده می‌شود می‌گویند. طراحی این بخش از فضای سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. گوگل نیز الگوریتم Layout Page را در ایجاد کرد تا رتبه وب‌سایت‌های دارای تبلیغات بسیار زیاد در این فضا را کاهش دهد.

فاکتورهای زیادی در گوگل وجود دارد که به طور مستقیم باعث افزایش رتبه و امتیاز سایت‌ها می‌شود. اساسا انجام و پشتیبانی سئو سایت در دسته امور تخصصی قرار می‌گیرد که تنها با آموزش‌های معتبر می‌توان به این دانش گسترده تسط پیدا کرد. به همین سبب انجام یک اشتباه ساده به راحتی سرنوشت وب سایت را تغییر و می‌تواند در نتایج گوگل رتبه صفحات را کاهش دهد. بسیاری از افراد برای بهینه سازی و سئو سایت به دنبال خدمات سئو ارزان می‌گردند. همانطور که می‌دانید بهینه سازی سایت‌ها در مدت زمانی بالای شش ماه قابل اجراست و تثبیت رتبه سایت ارتباط مستقیم به فعالیت ممتد بر روی سایت دارد.

در غیر این صورت، بدون توجه به زمان، عناصر اساسی بهینه‌سازی جستجو، اساساً مشابه هستند. تاکنون بیش از ۱۶۰۰۰۰ درخواست پشتیبانی را به خوبی و خوشی پاسخ داده‌ایم. اگر موقع کار با محصولات سوال یا مشکلی دارید، روی پشتیبانی ما حساب کنید. در مورد تبلیغات در گوگل گفته‌های زیادی وجود دارد؛ هرکسی هم با توجه به منفعت خودش حرف می‌زند اما اگر واقعا آدم منصفی باشید می‌بینید که مزایای آن نسبت به معایبش زیادتر است و معایبش خیلی کمتر از مزایای آن می‌باشد. در اینجا تصمیم گرفته ایم در کنار بازاریابی آنلاین ، به مباحث سئو و افزایش ورودی گوگل بصورت تخصصی بپردازیم. در ادامه شما را با عبارت‌های مختلف آشنا خواهیم کرد تا اگر زمانی با آن‌ها روبرو شدید، بتوانید به خوبی آن را درک کنید.

۵- در سئو با محدودیت مخاطب رو به رو نیستید اما در SEM با محدودیت رو به رو هستید. در حالت کلی، تمامی استراتژی‌ های بازاریابی جستجو با هدف برقراری ارتباط با مخاطبان انجام می‌ شوند. زمانی که شما روی SEM سرمایه گذاری می‌ کنید معمولا مخاطبان مشخصی برای ورود به سایت شما اقدام می ‌کنند. زیرا با شناخت مخاطبین می ‌توانید تبلیغات خود را در زمان و در جای درست منتشر کنید. زمانی که شما در نتایج جستجو نمایش داده شوید، دیگر نمی ‌دانید چه کسانی ممکن است بر روی لینک سایت شما کلیک کنند.

با توجه به اینکه شما اسم سایت یا حوزه فعالیت سایت را مشخص نکردید نمی توان به صورت دقیق به این سوال پاسخ داد. در صورتی که سایت شما از لحاظ فنی، ساختاری و محتوایی به صورت صحیح سئو شده باشد، گوگل سایت شما را در رتبه های بالا قرار خواهد داد. لزوما گرفتن بک لینک و هزینه کردن برای تبلیغات و رپورتاژ منجر به کسب رتبه های بالا نخواهد شد و حتی ممکن هست به پنالتی شدن سایت نیز منجر شود. اگر شما اطمینان کامل دارید که تمام فاکتورهای سئو داخلی و فنی را به صورت صحیح و کامل اجرا کردید، نگران نباشید. صبور باشید و به گوگل فرصت بدهید تا سایت شما را کامل ارزیابی کند. بک لینک ها دیگر همچون گذشته تاثیر مثبت روی سئو سایت شما نخواهند داشت و گوگل به شدت روی این موضوع حساس هست و سایت هایی که به خرید بک لینک و لینک تبلیغاتی می پردازند را جریمه می کند.

گوگل برای سایت‌هایی که از هر کدام از این الگوریتم‌ها تخطی می‌کنند مجازات‌هایی نیز در نظر گرفته است که با نام پنالتی گوگل معروف‌اند. این جریمه‌ها از افت رتبه یک صفحه وب تا حذف کامل سایت از تمام صفحات SERP متغیرند. لینک دهی SEO به همزیستی اشاره دارد که وقتی وب‌سایت‌ها در مورد موضوعات، مفاهیم و همبستگی‌های مرتبط با یکدیگر بحث می‌کنند، رخ می‌دهد.

در ادامه به بررسی موردی اساسی‌ترین نیازمندی‌های سئو خواهیم پرداخت و به تفصیل در مورد هریک از آن‌ها توضیح خواهیم داد. در کل سئو یک فرآیند زمان بر و بلندمدت هست و برای هر نوع سایتی (خبری، شرکتی، فروشگاهی و…) حداقل چند ماه نیاز هست تا نتیجه لازم حاصل شود. در صورتی می توانید خودتا سئو سایت تان را انجام بدهید که دانش کافی را در این زمینه داشته باشید. استانداردهای گوگل و تکنیک های سئو پیوسته در حال تغییر هستند و شما باید پیوسته مطالعه داشته باشید. پیشنهاد ما این هست که سایت خود را به متخصصان این حوزه بسپارید تا در کوتاه ترین زمان، بهترین نتیجه را بگیرید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار